środa, 14 stycznia 2009

Aleje K. Marcinkowskiego i dostawczaki


Oto dwie unikatowe fotografie wykonane w Sylwestra z Hotelu Rzymskiego.
Powyżej: piękny hotel Bazar i przyklejony do niego mało ciekawy blok z czasów powojennych.
Poniżej: siedziba NBP w Poznaniu.
Na czerwonym cierpliwie czeka piękny srebrzysty Mercedes Viano.


Poniżej pomnik Karola Marcinkowskiego.
I stary poczciwy Żuk.



Spojrzenie na Aleje Marcinkowskiego.
Perspektywę ulicy zakłóca biały dostawczak.
Trudno jest mi w tej chwili określić, czy to Ducato, Transit, czy stary Traffic.

2 komentarze:

  1. No no, nawet niebrzydki ten Poznań :) Pozdrawiam z Warszawy!

    PS. Wysłałem SMS-a na Twojego bloga, liczę na małą wzajemnośc :) mój nr to F00227.

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, nawet niebrzydki ten Poznań :) Pozdrawiam z Warszawy!

    PS. Wysłałem SMS-a na Twojego bloga, liczę na małą wzajemnośc :) mój nr to F00227.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!