niedziela, 11 stycznia 2009

Balkony - do obserwacji i bycia obserwowanym


Balkony, balkony, balkony.
Balkon to pożyteczne przedłużenie mieszkania.
To kawałek własnej przestrzeni miejskiej.
To miejsce na zewnątrz, do którego tylko my mamy dostęp.


Już gdzieś widziałam taką zabudowę balkonu...

Na ulicy Kopernika w Poznaniu - dokładniej.



Czyżby to ten sam architekt? A może komuś spodobał się ten pomysł i go zaczerpnął, znaczy skopiował?


Z balkonu widzimy więcej.

Balkon może być ozdobą kamienicy...
ale źle zaprojektowany balkon może całkowicie zachwiać równowagę kompozycji...


Ciasteczkowa kamienica


A same balkony są różne... nie tylko kwadratowe i podłużne...

4 komentarze:

  1. Cześć... jak znalazłaś mój blog?? Fajny poznań... ładne miasto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, dokładnie trudno jest mi odpowiedzieć na Twoje pytanie... trafiłam tam przypadkowo przeglądając inne blogi

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Z fotografowania miasta uwielbiam właśnie mieszaninę budowli i ludzi wchodzących w kadr. O czym myślą? Czym żyją w tej betonowej dżungli.

    Ogólnie Twój blog to kawał niezłej roboty. Zazdroszczę czasu na zbieranie aż tyle materiału - jest co oglądać! :)

    Pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!