Translate

czwartek, 19 lutego 2009

Osiedle Stare Żegrze





plan osiedla Stare Żegrze


3 komentarze:

  1. Dosłownie kilka dni temu przeprowadziłam się tuż obok Os. Stare Żegrze (mieszkam przy Milczańskiej, która nie jest już osiedlem, ale jest dosłownie tuż za "granicą" osiedla) i ostatnio wysiadłam nie na tym przystanku. W związku z tym przeszłam się wzdłuż prawie całego Starego Żegrza i wywarło ono na mnie niesamowite wrażenie. Osiedle jest strasznie dziwne - kiedyś na pewno było supernowoczesne, świeże, kolorowe, ale dziś, wg mnie, straszy. Straszą pokruszone tynki, farba złażąca z barierek przy wjazdach na parkingi podziemne (część jest odmalowana na piękny żółty kolor), dziwią elementy architektoniczne mające zdobić, a tak naprawdę zasłaniające okna, zniechęcają do spacerowania połamane i pokruszone chodniki z asfaltu. Tak trochę postapokaliptyczne wrażenie sprawia całe to osiedle...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafne spostrzeżenia...
      Ja tam byłam pierwszy raz (i jak dotąd ostatni) w 2009 roku. Na dodatek zimą.
      Było dość szaro i mroźno.
      Osiedle i okolica wywarły na mnie podobne wrażenie. Jest tam coś tajemniczego... coś co mnie przyciąga. Lubię spacerować po takich blokowiskach i odkrywać relikty dawnej świetności...

      Usuń
  2. w latach 1995-2002 mieszkałam na Starym Żegrzu w nowych blokach, wtedy to było modne miejsce. w tych nowych blokach mieszkania były duże, fajnie zaprojektowane, miały opinię lux;) ale to było lata temu i to se ne vrati.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...