czwartek, 5 marca 2009

Obrazki z Poznania


Ulica Ratajczaka ozdobiona śnieżynkami.

Przechodząc tą ulicą warto zwrócić uwagę na misz-masz architektoniczny.


A poniżej kolorowy obrazek z Garbar - wspomnienie śniegu.


Poniżej: malownicza ulica Zamkowa w scenerii zimowej.
W oddali mury na Wzgórzu Przemysła.



Jesteśmy na placu Wolności.
Pod placem znajduje się ogromny parking podziemny.
Byłam kiedyś zainteresowana wykupem tam miesięcznego abonamentu.
Utkwiło mi w pamięci to 100 zł (widoczne na zdjęciu powyżej). Podeszłam bliżej. Za 100 zł można wykupić sobie miejsce tylko na 3 dni albo miesięczny abonament nocny...
Poniżej widoczna wystawa na placu Wolności.


Na zdjęciu poniżej ulica Półwiejska (to ta która prowadzi do Starego Browaru) i pomnik Starego Marycha.
Więcej zdjęć tutaj.

4 komentarze:

  1. Niesamowite ujęcie... Ruch na Półwiejskiej zatrzymany na urokliwej, nostalgicznej fotografii w kolorze sepii... Jak na starych pocztówkach... To się nazywa talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak też myślałam, że może się Tobie spodobać taka fotka :")

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak też myślałam, że może się Tobie spodobać taka fotka :")

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite ujęcie... Ruch na Półwiejskiej zatrzymany na urokliwej, nostalgicznej fotografii w kolorze sepii... Jak na starych pocztówkach... To się nazywa talent :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!