piątek, 29 maja 2009

Ogrodowa w Poznaniu




Ogrodowa 17

4 komentarze:

  1. No no, całkiem sympatyczna okolica! Udane połączenie nowoczesności z tradycją!
    Miłego weekendu!
    Pozdrawiamy,
    m_m

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam również!
    Właśnie rozpoczęłam urlop!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko -fine-tylko dlaczego prezentujac rzezby nie podaje Pani nazwisko artysty!(niektore tak niektore nie)Polprofesjonalne! Szkoda ,maly zgrzyt. Ladna wizja Poznania ale za malo artystycznych dopelniaczy ,Poznan zawsze byl artystycznym centrum!!.Za duzo cukierkow , za mato kalorii w pani pracach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie zawsze jest mi znane nazwisko artysty i nazwa rzeźby. Opisy uzupełniam w miarę możliwości, gdy tylko uzyskam takie dane.

    Jeśli chodzi o wizję Poznania - każdy widzi miasto w inny sposób; ja na zdjęciach przedstawiam swój własny obraz Poznania. Skupiam się na zdjęciach dokumentacyjnych przedstawiających dane miejsce. Nie ma tu zdjęć artystycznych; nie jestem artystką, nie uczyłam się również nigdy fotografii. Zdjęcia te mogą się podobać albo i nie. Każdą opinię z przyjemnością poznam.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!