środa, 14 października 2009

Na zielonym - dajesz przykład dzieciom


Akcja: Na zielonym - dajesz przykład dzieciom


Opowiem Wam coś.
Już nie pamiętam, gdzie i kiedy, czy to było w Poznaniu, czy w Warszawie, ale z grupką pieszych staliśmy na czerwonym. W grupce tej znajdowała się starsza pani z kilkuletnim wnukiem, trzymanym za rączkę.
Światło się długo nie zmieniało, nic nie jechało. Być może dla niektórych - idealna okazja żeby zaryzykować i przejść.
Starsza pani nie wytrzymała, powiedziała do wnuka - Idziemy - i przeszła przez ulicę na czerwonym świetle.
Najbardziej mi się spodobało to, co powiedział mały chłopiec - Babciu, ale dlaczego idziemy, przecież jest czerwone!Słowa te wprawiły starszą panią w wielkie zakłopotanie.

2 komentarze:

  1. Na mnie działają te znaki, szczególnie, gdy stoję na światłach a obok są jakieś dzieciaki. Wtedy nie mam sumienia przejść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie działają te znaki, szczególnie, gdy stoję na światłach a obok są jakieś dzieciaki. Wtedy nie mam sumienia przejść.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!