wtorek, 1 grudnia 2009

Blog z duszą



Billboard, Poznań ulica Długa.

Dla mnie bardzo interesujące zjawisko - reklama prywatnego bloga na blogspot.com.
Reklama dobra, bo blog oczywiście z ciekawości odwiedziłam.
Z ciekawości sprawdziłam również ile kosztuje taka powierzchnia reklamowa.
Nie jest to takie tanie, wliczając również koszty montażu, projektu i wydruku.
Dzięki google.pl dowiedziałam się, że takie billboardy pojawiły się jeszcze w kilku innych miejscach Polski. A na innym blogu przeczytałam, że mąż właścicielki tego bloga jest związany z firmą Stroer - czyli tą od billboardów...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!