Translate

środa, 20 stycznia 2010

Mitsubishi Lancer Sportback

3 komentarze:

  1. Piekny samochod akurat na mojego bloga o fascynujacych pojazdach! Dawno tu nie bylem, ale teraz bede czesciej! Ide focic na miasto bo jest piekna sloneczna pogoda i tylko minus 15!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Też się Tobie podoba? :) Ja już od jakiegoś czasu czaję się na niego, czekam tylko na lepszą promocję dla roczników 2009 :)
    Co do zdjęć to dziś wyszłam z takim zamiarem "na miasto" ale szybko rozładowały mi się akumulatorki - i nawet nie zdążyłam zrobić jednego zdjęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny samochod akurat na mojego bloga o fascynujacych pojazdach! Dawno tu nie bylem, ale teraz bede czesciej! Ide focic na miasto bo jest piekna sloneczna pogoda i tylko minus 15!;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...