Translate

czwartek, 25 lutego 2010

Rover Mini Cooper :)



Rover Mini Cooper :)




4 komentarze:

  1. Jak tęsknię Poznaniem, za moimi młodymi ,za wnukami to wchodzę na Pani blog i przenoszę się do nich.Poznaję Poznań ze świetnych zdjęć i zapisuję co jeszcze powinnam zobaczyć podczas nastepnych odwiedzin.Serdecznie pozdrawiam pola

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny samochodzik! Miałem o nim pisać na moich fascynujących pojazdach, ale widzę ze wyręczyłaś mnie swoimi nastrojowymi i klimatycznymi fotkami. Wszystkiego najlepszego z okazji Waszego wczorajszego i nie tylko Dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! Bardzo mi się spodobał kiedy otworzyłem stronę pierwszy raz-całkiem przez przypadek, szukając informacji o ulicy Małeckiego. Twój blog zachęcił mnie do utworzenia swojego na bloggerze.
    A tak w ogóle to mieszkałem w kamienicy pod trzynastką przez 21 lat i nigdy nie zwróciłem uwagi na łabędzie, mimo że po Łazarzu chodzę z wysoko uniesioną głową.Zapraszam do zajrzenia na mój blog.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Ms Dominika. What a nice pics. I love it. Be free to visit my blog. Thanks.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...