piątek, 4 marca 2011

Obrazki z Bukowskiej


secesyjne wille miejskie na Bukowskiej
To był słoneczny zimowy dzień. Idealna pogoda do fotografowania. Wybrałam się więc na długi spacer wzdłuż ulicy Bukowskiej.
Przechadzkę rozpoczęłam na wysokości ulicy Szylinga. Moim zamiarem było dojście aż do lotniska - Ławica. Zaopatrzona w tabliczkę czekolady, dotarłam do Różowego Parkingu Buforowego (róg ul. Leśnych Skrzatów). Moją pieszą wycieczkę przerwał jednak koniec chodnika spowodowany robotami drogowymi. A szkoda...






ul. Bukowska 28A


eskulap



bliskość lotniska jest tu odczuwalna

Ataner na Bukowskiej



Bukowska 116




to też Bukowska; okolice lotniska



ceglana brama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!