czwartek, 9 sierpnia 2012

STREFA KIBICA - Fan Zone Poznań EURO 2012


Poznańska strefa kibica (fan zone) została ulokowana na placu Wolności, niedaleko Starego Rynku.


Takich tłumów w Poznaniu dawno nie było...


Wstęp do strefy kibica był podobno bezpłatny. Z tego, co widziałam, przed wejściem trzeba było zostać przeszukanym (przeszukiwali nawet małe dzieci!). Co widać po zdjęciach, progów FAN ZONE nie przekroczyłam :)


widok na wejście do stefy kibica od ulicy Paderewskiego



W strefie kibica odbywały się ponoć koncerty.
Ja ile razy przechodziłam tuż obok, słyszałam wyłącznie śpiewy dziecięce :) Prawdopodobnie strefa zaczynała żyć wieczorami...










tak to wszystko wyglądało od zewnątrz...




poza Fan Zone...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!