sobota, 8 września 2012

Stara Rzeźnia - w niedzielę, 26 sierpnia 2012 r.



Kolejna seria zdjęć ze Starej Rzeźni - ostatnia niedziela sierpnia.
Zapraszam do obejrzenia!




Część budynków stoi jeszcze pusta.
W niektórych sprzedawcy mają swoje magazyny, w innych są już od lat stoiska...
trylinki
Zawsze najdłuższe kolejki są przy stoisku ze słodyczami. Stoisko z niemiecką chemią też cieszy się dużym zainteresowaniem
można tylko spacerować, można tylko oglądać, można tylko obserwować... 
warto jednak ze sobą zawsze mieć trochę grosza :)
tak jak już pisałam, ostatnio Rzeźnię zalewa odzież
antyki, starocie, meble, porcelana, obrazy, srebra,zegary - ten punkt ma trochę droższy asortyment
architektura Starej Rzeźni
mury Starej Rzeźni 
sprzedawcy przyjeżdżają z całej Polski
stoisko ze słodyczami - o którym wspominałam
akurat nie sfotografowałam ale w tej alejce - na wprost - często swoje stoisko ma Pan z porcelaną Rosenthal. Nie sprawdzałam cen, ale podaję dla zainteresowanych.
niedawno udostępniono nowy teren dla sprzedawców. 
Giełda rzeczy używanych - ładnie się nazywa :) W każdą drugą sobotę miesiąca mamy giełdę antyków. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!