środa, 14 stycznia 2015

Poznańskie kolorowanki

Poznań. Odzyskujemy miasto.

Przyuważone niedawno zapiski i plakaty.



sylwestrowe plakaty i tajemniczy pamperek obserwator

pytanie bez odpowiedzi

głowa nieznanych mi myśli

Zygmunt Bauman?

w ten szary pochmurny dzień spodobała mi się kolorystyka tej reklamy

a później jeszcze zobaczyłam baloniki w podobnych kolorach :)

intrygująca reklama. To nowa Corsa. Zajrzałam na ich stronę internetową (czyli reklama zadziałała). Spodobał mi się pomysł z kotami, które namierzają podgrzewane miejsca w samochodzie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!