niedziela, 1 lutego 2015

Chwaliszewo, ulica Wenecjańska

Na pierwszym planie Krzyż Chwaliszewski, w tle City Solei; boutique hotel

Jesteśmy na Chwaliszewie. Po raz pierwszy w życiu zjawiłam się na ulicy Wenecjańskiej.
Wenecjańska ciągnie się od ulicy Chwaliszewo i  prawie dochodzi do Estkowskiego.
Na Wenecjańskiej znalazłam inspirację do wielu zdjęć.




Wenecjańska 10

wejście; bardzo luksusowy hotel

Wenecjańska 2


fotogeniczny zakamarek
Wenecjańska nr 4 i Wenecjańska nr 6


co to może być? schron?



obracam się do tyłu by spojrzeć na budynek hotelowy

scenka rodzajowa :)

drzewka

JASIU

Chwalę Szewo! na cześć Chwaliszewa

kolejny fotogeniczny zakamarek z autkiem Jamesa Bonda

po prawej - tu powstaje nowa inwestycja mieszkaniowa o nazwie: Wenecjańska

interesujący budynek w modnym obecnie kolorze miętowym (jak to mówią) :)


płaszczyk na wydaniu



jest i cegiełka





A tuż obok ulica Ciasna...


pora na garażowy kącik

a na wprost już ulica Chwaliszewo; jesteśmy na łączniku - Chwaliszewo/Wenecjańska. Ten łącznik to ulica Ciasna






2 komentarze:

  1. Jest na blogu bardzo, bardzo, bardzo dużo zdjęć i to bardzo niedobrych. Uważam że należałoby zrobić ich o połowę mniej ale bardziej się do każdego przyłożyć. Sam pomysł na bloga fajny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zdjęcia wyrażają moje spojrzenie na Poznań, tak widzę moje miasto. Czasem w pośpiechu, z samochodami, z brudnymi torbami w kadrze. Bo takie jest życie w mieście.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!