Translate

niedziela, 1 lutego 2015

Chwaliszewo, ulica Wenecjańska

Na pierwszym planie Krzyż Chwaliszewski, w tle City Solei; boutique hotel

Jesteśmy na Chwaliszewie. Po raz pierwszy w życiu zjawiłam się na ulicy Wenecjańskiej.
Wenecjańska ciągnie się od ulicy Chwaliszewo i  prawie dochodzi do Estkowskiego.
Na Wenecjańskiej znalazłam inspirację do wielu zdjęć.




Wenecjańska 10

wejście; bardzo luksusowy hotel

Wenecjańska 2


fotogeniczny zakamarek
Wenecjańska nr 4 i Wenecjańska nr 6


co to może być? schron?



obracam się do tyłu by spojrzeć na budynek hotelowy

scenka rodzajowa :)

drzewka

JASIU

Chwalę Szewo! na cześć Chwaliszewa

kolejny fotogeniczny zakamaer z autkiem Jamesa Bonda

po prawej - tu powstaje nowa inwestycja mieszkaniowa o nazwie: Wenecjańska

interesujący budynek w modnym obecnie kolorze miętowym (jak to mówią) :)


płaszczyk na wydaniu



jest i cegiełka





pora na garażowy kącik

a na wprost już ulica Chwaliszewo; jesteśmy na łączniku - Chwaliszewo/Wenecjańska. Ten łącznik to ulica Ciasna






2 komentarze:

  1. Jest na blogu bardzo, bardzo, bardzo dużo zdjęć i to bardzo niedobrych. Uważam że należałoby zrobić ich o połowę mniej ale bardziej się do każdego przyłożyć. Sam pomysł na bloga fajny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zdjęcia wyrażają moje spojrzenie na Poznań, tak widzę moje miasto. Czasem w pośpiechu, z samochodami, z brudnymi torbami w kadrze. Bo takie jest życie w mieście.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...