Translate

sobota, 19 września 2015

Palmiarnia poznańska - z rodzinnego albumu


Zdjęcie z archiwum domowego.
Poznań, Palmiarnia, lipiec 1946 roku.
Na zdjęciu moja ukochana Babunia (po lewej stronie zdjęcia), prawdopodobnie z Koleżanką.
W tle maska, którą można oglądać w palmiarni do dziś.




Więcej zdjęć z 2009 roku z Palmiarni poznańskiej:


W czasie studiów często chodziłam do Palmiarni uczyć się do sesji egzaminacyjnej :) Polecam to miejsce nie tylko do zwiedzania ale także do wypoczynku i spokojnej nauki :) Siadałam sobie w klimacie tropikalnym i uczyłam się Prawa Cywilnego, Postępowania Karnego i Prawa Pracy :)) Moim ulubionym pawilonem był TROPIK. Czasami siedziałam też w pawilonie Roślinność subtropikalna. Zapach roślin, panująca tam wilgoć i dźwięki otoczenia uspakajały mnie a wiedza wchodziła do głowy błyskawicznie (rozpraszały mnie jedynie trochę papugi :) ale miało to też swój urok). Oczywiście wybierałam tylko dni robocze bo w soboty i niedziele było tam trochę za głośno jak na naukę. Kilkugodzinny pobyt w palmiarni działał także pozytywnie na cerę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...