piątek, 9 października 2015

Plac Kolegiacki w Poznaniu


Plac Kolegiacki na zdjęciach ze słonecznego dnia 19 września 2015 r.



zza węgła

i w całej okazałości


A tak dla wspominki podsyłam zdjęcia Placu Kolegiackiego z 2008 r.!


Tu zatrzymuję się na dłużej by sfotografować kwiaty.
Bardzo lubię połączenie różu z czerwonym. Jak u YSL.







Hotel Kolegiacki

kamienica z kogucikiem


Hotel Kolegiacki raz jeszcze


zabudowa placu



drogowskaz na placu Kolegiackim





A widzieliście jak ten zakamarek wyglądał w 1971 roku? Na blogu prezentowałam kiedyś pocztówkę przedstawiającą plac Kolegiacki w latach siedemdziesiątych.




parking na placu Kolegiackim





Z perspektywy czasu... piramida na placu Kolegiackim




i ponownie kwiaty



Dla przypomnienia podsyłam link do zdjęć placu Kolegiackiego z października 2012 r. Zwróćcie uwagę na kwiaty... Były wówczas czerwono-białe.




Koziołki na placu Kolegiackim. Fotografowałam je już niejednokrotnie, dla przykładu zdjęcia koziołków w 2008 r., koziołki w świątecznym wdzianku, no i koziołki w 2012 r.



to tu rezydują poznańskie władze
Kiedyś na blogu prezentowałam również zdjęcia z dziedzińca na placu Kolegiackim.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!