poniedziałek, 22 stycznia 2018

Budynek z czasów PRL - ul. gen. St. Maczka 14


Zabudowę ul. gen. St. Maczka już kiedyś fotografowałam. Z pewnością będę tam jeszcze wracać bo okolica ma wiele zakamarków, których jeszcze nie poznałam albo nie utrwaliłam na zdjęciach.

Przykładem budynku, którego wcześniej nie fotografowałam jest pawilon handlowy zlokalizowany przy ul. gen. St. Maczka 14. To mała perełka poznańskiego modernizmu 😁 albo po prostu szary budynek z czasów PRL. Obecnie mieści się tam m.in. market Stokrotka.



Moją uwagę przykuły okna lokalu, w którym znajduje się Fryzjer damski i męski. Firany i zasłony wyglądają jakby były jeszcze z tych dawnych lat (ale pewnie tak nie jest). Ciekawe, czy zakład jeszcze działa. Następnym razem spróbuję wejść do środka. A może ktoś chodzi tam?


Uwielbiam te szkiełka!


A to widok od strony ulicy. Przyznaję, że nie byłam tam w środku (no może raz, czy dwa razy w Stokrotce po batona i baterie). Ale na pierwsze piętro nigdy nie wchodziłam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!