środa, 19 stycznia 2011

Na Głogowskiej w Poznaniu



Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu



Fragment ulicy Głogowskiej z żyrafim muralem

przykładowa zabudowa ulicy

jeden z nowszych budynków na Głogowskiej - biurowiec - Głogowska 31/33
W centrum mojej uwagi - Honda CRV dopasowana kolorystycznie do tła :-)
kiedyś w tym budynku był sklep HORTEXu. Można tam było kupić m.in. pyszne rożki.
A co dziś tam się mieści? Sklep z orientalnymi meblami i gadżetami...


na ulicy Głogowskiej królują sklepy z modą ślubną


8 komentarzy:

  1. Te piękne, ale zaniedbane miejsca są koło mnie i przejeżdżam tam kilka razy dziennie.
    Po co Ty tak często zmieniasz adresy blogów ?
    Może to coś daje, tylko ja o tym nie wiem? Może też zmienię ?

    OdpowiedzUsuń
  2. zmieniam bo kończy mi się limit na zdjęcia i muszę wszystko zaczynać od nowa. Najchętniej też prowadziłabym tylko jeden blog. Byłoby jaśniej, czytelniej i łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. To są jakieś limity? Ja przecież mam taki sam, bo na blogspocie i na razie nie widzę końca, choć może to nastąpi. Ale inni też prowadzą i jakoś ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Acha. Dzięki. W takim razie mam nadzieję, że jeszcze sobie pobloguję, a jakby co, to zawsze można założyć nowe konto. Tylko zmiana adresu jest zawsze kłopotem.

    OdpowiedzUsuń
  5. można ewentualnie zdjęcia wrzucać na zewnętrzne konta; np. flickr czy fotka itp. Ale dla mnie to za dużo dodatkowej roboty, wolę więc założyć nowe konto i wszystko mieć w google.

    OdpowiedzUsuń
  6. wystarczy ładować mniejsze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ktoś pamięta taką fontannę koło Hortexu?Nie pamiętam dokładnie ,ale chyba tam gdzie teraz jest PEKAO,stała taka mała pomarańczowa fontanna,pamięta ktoś ?Gdzieś pod koniec lat 80tych jeszcze była..szukam informacji i zdjęć i nigdzie nie mogę znaleźć..

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. hej!
    ja niestety nie pamiętam tej fontanny, ale poszukuję informacji. Na jednym z for dowiedziałam się, że miała kształt betonowych grzybów a niedaleko znajdował się całonocny sklep non stop.
    Jak coś znajdę, dam znać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!