Translate

poniedziałek, 14 marca 2011

Opowieść o Winogradach

Budynek Batman - ul. Słowiańska i Budynek Wechty - ul. Mieszka I
Oto fotoopowieść o Winogradach. Przedstawiam tu zdjęcia kilku wybranych przeze mnie winogradzkich budynków: 1) dostojnego Batamana ze Słowiańskiej; 2) dość nowego bloku przy Mieszka I - co to ponoć się już sypie, ma grzyba i robaki pod podłogą (ku zdziwieniu takie coś przeczytałam niedawno w prasie ogólnopolskiej); 3) niziutkiego biurowca z szumną nazwą Winogrady Business Center; 4) Kauflanda i 5) kilku bloczków z wielkiej płyty.




Winogrady Business Center - Aleje Solidarności. W tylnej szybie widoczna Galeria Pestka.

Kaufland na Winogradach; aleje Solidarności, ul. Połabska

Osiedle Zwycięstwa
Posted by Picasa

1 komentarz:

  1. Zdjęcia te są już archiwalne ponieważ na ostatnim zestawie zdjęć, pierwsza fotka ze stacją Shella - to już przeszłość. Obecnie w tym miejscu jest już Biedronka. Odkryłam to przypadkiem, gdy byłam w pobliżu i chciałam zatankować (a tankuję tylko na Shellu :) )

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...