wtorek, 16 listopada 2010

Poznański dworzec i perony

Jesteśmy z wizytą na peronach poznańskiego dworca.





Miejsce to woła o remont :)
Jak prawdopodobnie będzie wyglądał nowy dworzec?
Trochę informacji znalazłam tu: http://www.mmpoznan.pl/11078/2010/5/6/jak-bedzie-wygladal-nowy-dworzec-glowny?category=news



Jesteśmy na peronie 6.
Chciałabym tylko zauważyć, że inne perony prezentują się podobnie.
Na niektórych dodatkowo nie ma gdzie usiąść...

Dworzec funduje nam swoistą podróż w czasie :) - w stylu Poznań 40 lat temu.




A to Dworzec Letni.
To tutaj 27 grudnia 1918 roku wysiadł Ignacy Paderewski ...


Uwaga! Mam dobrą wiadomość!
Niech nie przerażą Was te zdjęcia!
Dworzec jest właśnie w trakcie remontu!
Po szczegóły odsyłam na stronę PKP - http://www.pkp.pl/DworzecLetniwPoznaniu
Można na tej stronie zobaczyć jak dworzec będzie wyglądał po tej długo oczekiwanej modernizacji.

A oto Dworzec Zachodni od tyłu :)
Zdjęcia od frontu można obejrzeć tutaj i tutaj.





A oto Dworzec Główny w Poznaniu.


Poznań Główny

tajemne przejścia i zejścia


3 komentarze:

  1. Znam to wszystko... W końcu jestem miłośnikiem kolei. Acha, znalazłem "Grobelny stop", a tam oczywiście Ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. :)
    Tak, tak...
    czas najwyższy na zmiany... i to nie tylko na dworcu :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!