sobota, 14 czerwca 2008

Kryminalniutki Poznań

Czas na nowy wątek - Krymialniutki Poznań...

 
Będę tutaj zamieszczać zdjęcia dokumentujące różnego rodzaju wykroczenia lub innego rodzaju niedopuszalne zachowania mieszkańców mojego miasta.
I dla przykładu - fotka powyżej...
Tyle się mówi... Psa trzymać należy trzymać na smyczy, a psa zaliczanego do kategorii tzw. psów morderców wyprowadzać tylko w kagancu!
Kocham wszystkie psy :) Psy rasy rottweiler podobają mi się bardzo jednakże prowadzenie takiego psa (który ma kilka ton ścisku szczęki) - bez smyczy zirytowało mnie.
Zwróciłam tej pani uwagę - Takiego psa nie powinno się prowadzić bez smyczy i kagańca.
A pani na to jak gdyby nigdy nic: Ale on nawet nie zwróci na panią uwagi! A kaganiec sam sobie zdjął.Na to ja: Na mnie może i nie zwróci uwagi. Ale co by było gdyby nagle wybiegłoby tutaj jakieś dziecko?A pani na to, że ten pies chowa się z dziećmi i nic nie zrobiłby złego.
No cóż... Brak słów... Ciekawe tylko dlaczego zdarza się dość często, że to właśnie dzieci są ofiarami pogryzienia przez psy, które są prowadzone przez nieodpowiedzialnych ludzi...
________________________________________

A to już Ogród botaniczny i kolejny problem - Szanuj Zieleń!
Dwójka młodych mieszkańców miasta została przyłapana na urywaniu kwitnącego bzu. I to w Botaniku! Strach pomyśleć, co może czekać i inne kwitnące pięknie rośliny...
Na zdjęciu powyżej "nasz fotoreporter" został zauważony...
... i może dlatego po krótkiej naradzie...
... "sprawcy" oddalili się z miejsca popełnienia swojego czynu.

2 komentarze:

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!