piątek, 27 czerwca 2008

Z cyklu zdjęcia robione z samochodu - ulica Pułaskiego i ul. Mieszka I

Powyżej: jedziemy jeszcze Alejami Niepodległości. W oddali nowe apartamentowce budowane przez firmę Ataner.
Ciekawe, czy tylko ja się zastanawiałam nad tym skąd się wzięła nazwa Ataner. Chyba znalazłam rozwiązanie: Renata czytana wspak :)
Poniżej: Jesteśmy na ulicy Pułaskiego i będziemy kierować się w stronę Mieszka I..
Po drodze Studnia przy Cytadeli.
A oto ulica Mieszka I.
Jazda lewym pasem bywa niebezpieczna. Trzeba uważać, bo przy większej (niedozwolonej) prędkości, po prostu wybija samochód (ściąga na latarnię). Wg mnie lewy pas jest fatalnie wyprofilowany. Kiedyś to była ulica dwukierunkowa.
O takim obrazku to sobie można tylko pomarzyć w godzinach szczytu.
Na horyzoncie Winogrady i ulica Słowiańska.
No i jeden z najbardziej znanych budynków Atanera (wybudowany pod koniec lat dziewięćdziesiątych) - tzw. batman na ulicy Słowiańskiej.
Więcej zdjęć "batmana" już wkrótce.
Obfotografowałam ten budynek z każdej strony :)
A poniżej sympatyczny Mercedes reklamujący słynne kostki brukowe.
Więcej zdjęć tu: http://fotopoznan.blogspot.com/2008/03/na-stacji-benzynowej.html
A to apartamentowiec Wechty niedaleko Alei Solidarności - Winogrady.
Na wprost ulica Mieszka I w stronę Piątkowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!