niedziela, 30 listopada 2008

Ulica Warszawska



To też Poznań, to też ulica Warszawska. Po jednej stronie osiedle Warszawskie, po drugiej wiejski płot i baraki...



Sympatyczny tramwaj zwany przez niektórych "Helmutem".


Niestety ulica Warszawska i jej zabudowa nie jest wdzięcznym obiektem do fotografowania - jak dla mnie. Może dlatego, że ulica ta jest właściwie zabudowana tylko z jednej strony... Trudno jest znaleźć tutaj klimat zwartego miasta...

Ta willa zwróciła moją uwagę... Zwykła, czy niezwykła? Co sprawiło, że ją dostrzegłam? Może to te pionowe "płaskie kolumny" wzdłuż budynku? Może interesujące okienka na klatce schodowej? Może okrągłe okienko na srtyszku? A może oczami wyobraźni widziałam jak wyglądała w dniu oddania do użytku?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!