niedziela, 14 grudnia 2008

Ulica Głogowska


Powyżej: przejazd kolejowy na ulicy Głogowskiej.



Poniżej: szybkie spojrzenie na jedno z podwórek.


Stary neon na Głogowskiej.


Ryzykowne zdjęcie ze środka ulicy.
Po lewej - budynek dawnej restauracji Magnolia. Budynek wzniesiono w latach 1925-1926 wg projektu Władysława Czarneckiego.
Po prawej - okazała kamienica z ok. 1910 r. Niegdyś znajdował się w niej Bank Pożyczkowy-Spółdzielczy, obecnie Spółdzielczy Bank Ludowy.


Helikopter nad Głogowską.

2 komentarze:

  1. świetne!
    Miłe wspomnienia z mojej dzielnicy rodzinnej.
    teraz wywiało mnie na Wildę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne!
    Miłe wspomnienia z mojej dzielnicy rodzinnej.
    teraz wywiało mnie na Wildę:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!