piątek, 8 maja 2009

Stare Zoo - zdjęcia wykonane Nokią E63


Wybrałam się do Starego Zoo. Przy okazji chciałam obfotografować stare klatki... No i stało się... karta pamięci pełna :( zapomniałam zgrać wcześniejsze fotki...
Uratował mnie smartfon :)
Może jakość zdjęć nie jest najwyższa ale widać co trzeba.



Na początek łabędź czarny.


Stare Zoo w Poznaniu mieści się pomiędzy ulicą Zwierzyniecką, Gajową i Bukowską.
Ogród zoologiczny w tym miejscu istnieje od około 1875 roku!
Obecnie większość zwierząt przeniesiono do nowoczesnego Nowego Zoo niedaleko Malty.
Stare Zoo ma się przekształcić w park. Pozostać w nim mają m.in. jaszczurki.

A teraz kilka fotek - czyli co w Starym Zoo zachowało się z dawnych lat:


Alpinarium.
Alpinarium zostało zbudowane w 1906 roku!


Poniżej klatki dla małp - małpiarnia.


A te zdjęcia przedstawiają na szczęście puste już pawilony dużych drapieżników.
Kiedyś był tu tygrys, lew, pantera...
A klatki takie ciasne... :(



2 komentarze:

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!