sobota, 20 października 2012

Miejski Regał Książkowy



Przed Teatrem Polskim stoi taki oto Miejski Regał Książkowy.

Idea bardzo dobra. Możesz wziąć książkę z półki dla siebie ale w zamian powinieneś pozostawić na regale jakąś inną książkę.

Gdy po raz pierwszy zobaczyłam regał, bardzo ucieszyło mnie to, że był prawie cały zapełniony literaturą (zdjęcia wykonane 23 września 2012 r.). Pomyślałam sobie, że ludzie znają zasady i rzeczywiście uzupełniają miejską biblioteczkę o własne książki.
Dziś przechodziłam obok regału i niestety... Regał stał prawie pusty...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!