niedziela, 24 marca 2013

Wildeckie klimaty

dach

Zdjęcia z Wildy publikowałam na blogu już niejednokrotnie. Tym razem skupiam swoją uwagę na kilku szczegółach...



chodnik

wyremontowana kamienica

pogryzmolone drzwi

ściana szyldów

"wstążeczka"

gruz

"71"

hydrant - choć przechodziłam tamtędy wielokrotnie jakoś umknął mojej uwadze

pędząca karetka

lombard

jeżdżę klasykiem; Peugeot


kolejny hydrant wart mojej uwagi :)

ponownie otwarty Lidl na Fabrycznej (nawet nie wiedziałam, że był zamknięty...)

ta kamienica niejedokrotnie gościła już na blogu :) 

narożniczek

ciąg

z Helmutem na pierwszym planie

XXXL

Combino

kostka brukowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!