czwartek, 15 stycznia 2015

Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego - nowa siedziba, aleje Niepodległości 34, Poznań :)

na początek kilka zdjęć z oddali, widok z ul. Solnej

Nowy oszkolony budynek na al. Niepodległości - tuż przy samym b. Hotelu Polonez. Budynek tak mnie zafascynował, że nie można mnie było od niego odciągnąć :)
Adres: al. Niepodległości 34.
Ma to być nowa siedziba Urzędu Marszałkowskiego.




fotka z oddali z Hotelem Ikar


przyciąga moją uwagę 


Nowy biurowiec powstał na miejscu, gdzie kiedyś mieścił się  Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli. Niestety chyba nie zdążyłam sfotografować  tamtego budynku.

z Polonezem w tle

powiało luksusem


kolumnada


tego dnia było pochmurno i deszczowo. Na wiosnę z pewnością wrócę w to miejsce :)

ptasi nalot




w deszczówce



na drodze trwają jeszcze jakieś roboty




a w Hotelu Polonez obecnie mieści się Centrum Akademickie










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!