niedziela, 4 października 2015

Powtórka z tematu - czyli Wilda

skrzyżowanie z Hetmańską

Ponownie przechodzę przez Wildę.
Utrwalam raz jeszcze na zdjęciach znane mi miejsca...
W tle budynek ZUSu na Fabrycznej.


słup ogłoszeniowy przy Traugutta
Jeśli już o słupie ogłoszeniowym mowa, to na Wildzie na Różanej można podziwiać pewien zabytkowy słup (przypominam zdjęcia z 2009 roku).

Tymczasem więcej kamienic na Traugutta można podziwiać na blogowych zdjęciach z 2012 r.


Zbliżamy się do Rynku Wildeckiego...


kamienica przy Sikorskiego a obok apartamentowiec Przemysłowa 66.



Widoczną kapliczkę wildecką sfotografowałam z bliska w 2009 r.

zagadkowy obiekt przy Rynku Wildeckim


na rozstaju dróg - ul. Wierzbięcice czy ul. Górna Wilda?


budynek Wolni i Solidarni
Więcej zdjęć budynku z napisem "Wolni i Solidarni" znajdziecie pod tym linkiem.
na Wildzie też wypożyczysz rower :)
Po lewej na zdjęciu Kościół Maryi Królowej, a więcej zdjęć prezentowałam w 2008 r. 
Widoczna jest także figurka świętego Michała Archanioła, którego już też kiedyś obfotografowałam.
z tramwajem


Czerwiec 1956 w pamięci Poznaniaków (ul. Górna Wilda). Może kiedyś  sfotografuję całość...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!