środa, 27 grudnia 2017

Wichrowe Wzgórze - kolejna odsłona

Taki widok z okna, to rozumiem.

Osiedle Wichrowe Wzgórze - kolejna seria zdjęć.
Jeszcze z października 2016 r.


Osiedlowymi alejkami...

Mapa osiedla Wichrowe Wzgórze. 

BGC Familia

Studzienka burzowa

Tu moją uwagę przykuł pojazd dla niepełnosprawnych

Ławeczkowanie

"krzacznik" :) 

Sztuka dziecięca


Osiedlowa górka. Jak byłam mała, trochę bałam się na nią wchodzić bo wydawała mi się bardzo wysoka.




XX L.O., Waldorffówka


Przedszkole na Wichrowym Wzgórzu


Sport łączy - nie dzieli
wzbudza miłość, wyklucza nienawiść.
Ciekawe...



W korkach chodzili


osiedlowy ping-pong

małpi gaj

osiedlowe piłkarzyki






Miejsce Pamięci "Golgoty Wschodu"


Największa górka w okolicy raz jeszcze

Pomnik Pana Jezusa

Kościół na Wichrowym Wzgórzu


Przychodnia na Wichrowym Wzgórzu

Kompleks osiedlowych sklepików

Supermarket Newa, sieci Społem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!