piątek, 29 grudnia 2017

Wieżowce - Chrobrego 25, Chrobrego 26, Chrobrego 27


Bloki na Piątkowie w nowym wcieleniu (czyli po pomysłowej termomodernizacji).
Osiedle Bolesława Chrobrego 25, 26, 27.




Chrobrego 25, najbliżej przystanku Pestki na Kurpińskiego. Wybrał niebieskie balkony.


Pamiętam jak pod koniec lat 90 przejeżdżałam przez Niemcy i przyglądałam się tamtejszym blokom z wielkiej płyty. Bardzo podobało mi się to, że były one schludnie odnowione. Trzeba przyznać, że obecnie w Poznaniu wielka płyta wygląda coraz lepiej. Z początku wszystkie bloki "paćkano" na żółtko albo niezbyt urokliwe róże-błękity itp. Te najnowsze inwestycje są jednak bardziej przemyślane.
Ta termomodernizacja jest niezwykle udana. Dla mnie jednak prawdziwy poznański majstersztyk to budynek sądu apelacyjnego na Trójpolu: zdjęcia z bloga


projekt: Ultra Architects. Więcej o projekcie można przeczytać tutaj (link zewnętrzny)

a to nr 26, wybrał zielony



nr 27 stwierdził, że dobrze mu w czerwonym :) i miał rację








osiedlowa brzoza


a tak bloki te wyglądały w 2008 roku:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!