poniedziałek, 1 stycznia 2018

Osiedle Hawelańska


Osiedle Hawelańska.
Niedawno spacerując po Winogradach natknęłam się na nowy kompleks budynków mieszkalnych.
Kiedyś w okolicy sfotografowałam Nowe Winogrady na tyłach Tesco - zdjęcia z 2015 r.
Osiedle Hawelańska i Nowe Winogrady to jednak dwa różne osiedla, dwa różne światy, inny deweloper...




Polauto, Hawelańska 7 - przy samym budynku mieszkalnym. Warsztat samochodowy to "wymarzony" sąsiad 😈




Architektura przyjemna dla oka. Blokowisko naszych czasów.


Można wejść na podwórko. Osiedle nie jest zamknięte.





Jest nawet mały plac zabaw.



Trochę koloru w tej szarej okolicy.




Duże balkony przykuwają moją uwagę.


Jest parking podziemny. Dookoła dużo miejsc naziemnych.


Balkony rewelacyjne!


Osiedle Hawelańska - reklama biura sprzedaży.



A w okolicy taki fort (?) Przyznam, że dojście z Naramowickiej do Osiedla Hawelańska nie przypadło mi do gustu. Dróżkę tę opisałabym zwrotem "tam gdzie trup ściele się gęsto", co oznacza, że szło mi się tam nieprzyjemnie... 😁 Okolica najbliższa nie za bardzo mi się podoba; jakieś zakłady, stare hurtownie...


widok z osiedla Kosmonautów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!