wtorek, 9 stycznia 2018

Zespół Jednostek Skarbowych - Dolna Wilda 80


W 2015 r. na blogu prezentowałam zdjęcia z budowy kompleksu budynków poznańskiej skarbówki. Zespół Jednostek Skarbowych przy ulicy Dolna Wilda 80 już działa!
Do budynków przeniesiono siedziby następujących instytucji:
  1. Pierwszego Urzędu Skarbowego w Poznaniu (siedzibę miał parę kroków dalej na Chłapowskiego)
  2. Urzędu Skarbowego Poznań - Wilda (siedzibę miał na Wierzbięcicach)
  3. Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
Jeszcze nie miałam okazji zobaczyć budynków na żywo. Na blogu prezentuję więc zdjęcia wykonane przez mojego Tatę 💓




Zachowano i odnowiono kapliczkę.
Wcześniej na blogu prezentowałam również zdjęcia kapliczki z Dolnej Wildy oraz pewną "rozmowę".



Obiekt bardzo mnie zainteresował więc mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się dotrzeć na Wildę 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!