czwartek, 1 lutego 2018

Budynek AWF przy Królowej Jadwigi


Zdjęcia budynku głównego AWF prezentowałam na blogu prawie 10 lat temu! Wejście główne jest od Drogi Dębińskiej. Tym razem przedstawiam spojrzenie na ten zabytek poznańskiego modernizmu od tej dłuższej strony, i to patrząc z dalszej odległości.



Myślę, że obecnie w centrum Poznania, gdzie działki mają już swoją cenę, nikt nie wybudowałaby już tak niskiego a długiego budynku. 👷


Ciekawe jak to miejsce będzie wyglądało za kolejne 10 lat.


Pamiętajmy o chłopakach z AWF 👥👤.


6 komentarzy:

  1. Piękny budynek. Szkoda że obwieszony szpetnymi reklamami, a ostatnio władze uczelni dodatkowo oszpecili go płotem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to się niedługo zmieni. Na stronie AWF znalazłam informacje o planowanej modernizacji http://web0.awf.poznan.pl/pl/cdkis-k-trenerskie/14-inne/3173-termomodernizacja-budynku-glownego-awf-poznaniu

      Usuń
    2. Zapomniałam dodać, że z powyższej informacji wynika iż planowane jest odtworzenie pierwotnej kolorystyki i faktur. Ma być też nowe logo jak zrozumiałam. Mam nadzieję, że reklamy wtedy znikną :)

      Usuń
  2. Tamta okolica bardzo się zmieniła na przestrzeni ostatnich lat. Mam nadzieję, że plany modernizacji budynku przywrócą mu blask, bo w tej chwili teren AWF nie wygląda zbyt ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. Ta okolica jeszcze 10 lat temu wyglądała inaczej. Obecnie "robi się" tam bardziej wielkomiejsko :) Jestem bardzo ciekawa tej modernizacji AWF.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!