niedziela, 26 lipca 2009

Akwaria w palmiarnii poznańskiej - Ryby :)





4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. Pierwsze znane mi fotografie ryb z poznańskiej Palmiarni! I jakie ostre i wyraźne!
    Gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Rzeczywiście są to jedne z pierwszych zdjęć. Niestety nie wszystkie ładnie wyszły... Wybieram te najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory! Kiedyś chciałem fotografować akwaria i miałem wielkie problemy z ostrością i odbiciami światła od szyb.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wszystkie zdjęcia wyszły dobrze. Jeśli chodzi o kolory to trochę zmieniłam kontrast. Na szczęście w pomieszzeniu z akwariami było ciemno, a fotki robiłam bez lampy.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!