wtorek, 27 lutego 2018

Naramowicka w oczekiwaniu na tramwaj


Jakiś czas temu na blogu pisałam o planowanej od lat inwestycji pod hasłem tramwaj na Naramowice. Myślę, że nie są to tylko obietnice wyborcze. Wystarczy przejść się wzdłuż Naramowickiej aby zobaczyć ludzi z dziwnymi maszynami, dokonujących różnych pomiarów, tajemnicze oznaczenia na drzewach i chodnikach.

W związku z tym, w niniejszym wpisie prezentuję kolejny fragment Naramowickiej, który być może wkrótce zmieni swoje oblicze.

Zbliżał się wieczór, słońce już zachodziło...








Stąd widać nawet fragment bloków przy Hawelańskiej, które ostatnio sfotografowałam.



Gruszecki przy Naramowickiej

to miały być ptaki


Zabudowa Naramowickiej jest dość monotonna; po jednej stronie gdzieniegdzie pojedyncze domki, po drugiej parking, nieco dalej bloki z osiedla Kosmonautów. Tramwaj z pewnością doda tu nieco dynamiki.



Czy to drzewo zostanie ocalone?




przy okazji zauważyłam interesujący dom, którego nigdy wcześniej nie widziałam




w miarę nowa Biedronka przy Naramowickiej




Zbliżamy się do Lechickiej. Tu jak zrozumiałam ma powstać wiadukt.





widok z osiedla Kosmonautów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!