czwartek, 1 marca 2018

Jeżyce muralami zdobione

przy szkole baletowej Anny Niedźwiedź

Tym razem na blogu przedstawiam murale i inne malowidła ścienne przyuważone na Jeżycach i sfotografowane przez Małego Włóczykija. Mimo, że ostatnio kręciłam się po dzielnicy, to kilku z nich nie zauważyłam. Z pewnością jest ich jeszcze więcej.




nasz faworyt - przy Romka Strzałkowskiego


Mural przy Kraszewskiego był już obiektem mojego zainteresowania. Z tego cyklu parę lat temu sfotografowałam również pozostałe interesujące murale przy Poznańskiej.




2 komentarze:

  1. Hej, hej. Jeśli liczy się dla Ciebie Poznań, koniecznie sprawdź Etno Cafe. To rodowicie poznańska kawiarnia, która ma naprawdę swój wyjątkowy klimat. Na pewno warto ją uwiecznić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wowa skąd zdjęcie I'm some art? ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!