piątek, 2 marca 2018

Tramwaj na Naramowice


O tramwaju na Naramowice pisałam już niedawno na blogu. Tak jak wspominałam, zaplanowałam udokumentowanie Naramowickiej przed rozpoczęciem inwestycji. Niedawno prezentowałam fragment ulicy wzdłuż osiedla Kosmonautów. Tego dnia zawędrowałam nieco dalej.



Okolica skrzyżowania z Lechicką




kierunek Biedrusko




Jak rozumiem, w tej okolicy ma powstać wiadukt tramwajowy z węzłem Lechicka.





w tle osiedle Kosmonautów




skrzyżowanie z Lechicką



Niezagospodarowany jeszcze teren.







Tam, gdzie zaczynają się Naramowice...


Budujecie miasta... Budujcie drogi! Mysz ma rację...
W ramach inwestycji Tramwaj na Naramowice powstanie nowa droga, Nowa Naramowicka.



w oddali wieżowce na Kosmonautów (spojrzenie w kierunku Lechickiej)




kierunek Naramowice

znakowanie drzew




Przystanek autobusowy. Autobusów sporo nawet.


Czy zostaną wyburzone?



W związku z budową Nowej Naramowickiej mówi się o wyburzeniu kilku domów 😔 Wspomina się o budynkach wielorodzinnych przy Naramowickiej 149, 149a i domu przy Sarmackiej 1 (nie został przeze mnie sfotografowany).


Naramowicka 149a

Naramowicka 149



pawilony handlowe przy Sarmackiej



a to już dalsze budynki przy Sarmackiej

drobny handel przy Sarmackiej


handel przy Sarmackiej

Wracamy na Naramowicką

Tu jak rozumiem zostanie po staremu. Tramwaj i Nowa Naramowicka zostaną przeprowadzone tyłem.


a po drugiej stronie ulicy Hotel Naramowice





Tesco przy Naramowickiej



Tymczasem przy Łużyckiej



Trudno jest mi wyobrazić sobie jak będzie przebiegała Nowa Naramowicka i trasa tramwaju, ale przypuszczam, że zostaną one tędy pokierowane.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!