środa, 12 sierpnia 2009

Hygieia na placu Wolności - to czego jeszcze nie widać


Hygieia - po dłuższej nieobecności - już się pojawiła na placu Wolności - zdjęcia publikowałam kilka tygodni temu.
Jednakże wciąż jest otoczona płotem, który zasłania nam podstawę pomnika. W konsekwencji przechodząc w okolicy widzimy samą Hygieię. Ale co jest niżej? Ma być fontanna, studzienka a może źródełko? Jak to będzie wyglądać?
Ktoś był bardzo ciekawski i zrobił dziurę w folii, którą przykryto płot (to nie ja byłam, ja nie niszczę rzeczy, które nie należą do mnie).
Idąc śladami tego ciekawskiego - zrobiłam fotkę (oczywiście komórką bo rozładowały mi się akumulatorki w aparacie).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!