czwartek, 25 lutego 2010

Rover Mini Cooper :)



Rover Mini Cooper :)




4 komentarze:

  1. Jak tęsknię Poznaniem, za moimi młodymi ,za wnukami to wchodzę na Pani blog i przenoszę się do nich.Poznaję Poznań ze świetnych zdjęć i zapisuję co jeszcze powinnam zobaczyć podczas nastepnych odwiedzin.Serdecznie pozdrawiam pola

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny samochodzik! Miałem o nim pisać na moich fascynujących pojazdach, ale widzę ze wyręczyłaś mnie swoimi nastrojowymi i klimatycznymi fotkami. Wszystkiego najlepszego z okazji Waszego wczorajszego i nie tylko Dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! Bardzo mi się spodobał kiedy otworzyłem stronę pierwszy raz-całkiem przez przypadek, szukając informacji o ulicy Małeckiego. Twój blog zachęcił mnie do utworzenia swojego na bloggerze.
    A tak w ogóle to mieszkałem w kamienicy pod trzynastką przez 21 lat i nigdy nie zwróciłem uwagi na łabędzie, mimo że po Łazarzu chodzę z wysoko uniesioną głową.Zapraszam do zajrzenia na mój blog.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Ms Dominika. What a nice pics. I love it. Be free to visit my blog. Thanks.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!