środa, 22 sierpnia 2012

Co powstało zamiast pasażu MM na świętym Marcinie?


Zdjęcia te wykonałam 30 czerwca 2012 r. Wtedy to po raz pierwszy zobaczyłam, co tak naprawdę powstaje na miejscu dawnego pasażu MM - na ulicy św. Marcin.



Z początku się przeraziłam :) Mumia? Arab? :) Takie były moje pierwsze skojarzenia... Nie spodziewałam się w tym miejscu takiej architektury. Nie znałam projektów. Myślałam, że pojawi się dużo szkła i tyle...


Dla tych, którzy nie mogą jeszcze umiejscowić tego budynku, pokazuję na zdjęciu powyżej, okolicę vis-a-vis (ul. Piekary).


Szkło też tu jest ale na razie nie dominuje. Z niecierpliwością czekam na zakończenie budowy, by móc ocenić całość, bo jak na razie mam mieszane odczucia :)



a tak wygląda cała konstrukcja od spodu. Ciekawe, czy do wnętrza budynku będzie dochodziło światło dzienne :)


w oddali Aleje Marcinkowskiego


Jest to na pewno coś innego, coś nowego. Ot taki oryginał w Poznaniu.
Fotogeniczny ten budynek :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!