środa, 22 sierpnia 2012

Gdzie jeżdżą jeszcze Ikarusy?


Zapytasz może, gdzie jeżdżą jeszcze Ikarusy? Odpowiem, że w Poznaniu na codziennych trasach już nie jeżdżą (chyba od 2010 roku).
Załączoną serię zdjęć wykonałam w niedzielę, w dzień, gdy na specjalnej trasie turystycznej pojawiają się obok Ikarusów dawne Ogórki, czy Jelcze.


Pamiętam jazdę Ikarusami... Najgorzej wspominam tzw. koło na środku w wersjach - przegubowiec.
Zawsze bałam się, że coś mi tam spadnie i na zawsze przepadnie :)
Poza tym pamiętam, że były głośne i strasznie w nich trzęsło :) Trudno tam było utrzymać równowagę. Poza tym były wysokie...


Ja ostatnio jechałam Ikarusem chyba z jakieś dziesięć lat temu, więc z przyjemnością przejadę się kiedyś trasą turystyczną i linią autobusową 100 :)


Szczegóły wycieczek tutaj: http://www.mpk.poznan.pl/turystyka

2 komentarze:

  1. eee, ikarusy były wspaniałe. wygodne siedzenia, na dziurach "bujało", a nie trzęsło. tyle że śmierdziało benzyną ;)

    a koło w środku (przegub) to wspaniałe miejsce siedzące za dzieciaka (fakt zawsze się bałem że zawartość kieszeni przepadnie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) pamiętam, że te odważniejsze dzieciaki zawsze siadały na kole... :))

      Usuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!