sobota, 17 stycznia 2015

Z wizytą na ulicy Mylnej


Pierwszy raz na ulicy Mylnej w Poznaniu. Mylna na poznańskich Jeżycach łączy ul. Jeżycką z ul. Poznańską.
Przedstawiam zdjęcia zabudowy, która mnie zainteresowała i przyciągnęła moją uwagę.
Ruszamy...



balkony


Dominuje współczesna zabudowa.
Dzieci Atanera ulokowały się przy Mylnej 21-27 i Mylnej 29. Budynki powstały w ramach szerszej inwestycji prowadzonej w latach 1993-2000 pod hasłem kompleksowej zabudowy Starych Jeżyc. Trzeba przyznać, że powstała tam architektura świetnie komponuje się ze starymi kamienicami. Każdy z budynków jest wyposażony w halę garażową, co rozwiązuje w jakimś stopniu problem samochodów w okolicy.

gdzieniegdzie starsze kamienice


ostał się jeszcze sam Społem (wkrótce zostanie jednak rozebrany)



jest trochę pod górkę :)

wszędzie zadbano o wewnętrzne miejsca do parkowania


trochę słonecznych barw


nowy budynek nawiązujący stylem do dawnych kamienic; podoba mi się w tej lokalizacji (Mylna 40)



Mylna 40



Ulica jest jednokierunkowa, legalnie można w nią wjechać wyłącznie od strony Poznańskiej.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!