czwartek, 15 lutego 2018

Ponownie na ul. św. Leonarda


o! nowy budynek!

Ulicę św. Leonarda fotografowałam już w 2011 r. Jeden z mieszkańców dał mi cynk, że wiele się tam zmieniło. Po latach zjawiam się tam ponownie, by udokumentować obecny stan zabudowy.



św. Leonarda 1 - zmian nie zaobserwowałam ale zainteresował mnie ten mech



Zdjęcie poniżej -> I od razu zauważyłam nowy budynek mieszkalny. Ul. św. Leonarda 4, deweloper: Libra. Wcześniej w tym miejscu stał od lat budynek do rozbiórki.


Zdjęcie poniżej -> św. Leonarda 1a  - odnowiony bardzo ładnie! Od piwnicy po sam dach!


Zdjęcie poniżej -> św. Leonarda 2 - również po liftingu! Wypiękniała nam ta ulica!


I ponowne spojrzenie na przedstawione już powyżej budynki:


a to boczna uliczka Rejtana


Po remoncie ładnie wyeksponowano datę wzniesienia budynku. Jest to 1905 rok!


A to młodziak ze św. Leonarda.







mały misz-masz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!