poniedziałek, 15 grudnia 2008

Wyremontowana kamienica na ulicy Małeckiego 16


Łazarskie ulice mają piękne kamienice!
Pangrys - dziękuję za naprowadzenie mnie na ulicę Małeckiego :)
Każda z kamienic ma w sobie coś interesującego. Jedna ciekawe balkony, druga przykuwające wzrok detale... Przy czym każda jest inna i jak już kiedyś wspominałam zaryzykować można stwierdzenie, że nie ma w Poznaniu dwóch takich samych kamienic.

Ulica Małeckiego prowadzi do samego Rynku Łazarskiego.
I właśnie tuż przy Rynku znajduje się nowo wyremontowana kamienica w słonecznym kolorze.


Zadbano tu o każdy szczegół. Użyto ciekawej kolorystyki.
Dach pokryto zieloną karpiówką.

Poniżej sgraffito.


Nie mogę się napatrzeć i jak zawsze - z niecierpliwością czekam na więcej takich inwestycji w Poznaniu.



1 komentarz:

  1. To ja dziękuję :)
    Za uwiecznienie tych urokliwych zakątków.
    I cieszę się że mogłem pomóc :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!