czwartek, 18 czerwca 2009

Po prostu - krasnal :)


a w środku podobno znajdują się m.in. przyjemne apartamenty na wynajem

Nazwałam ten budynek "Krasnalem" z uwagi na spiczaste zwieńczenie dachu. Budynek został wzniesiony w 2000 roku i architektonicznie miał nawiązywać do okolicznej secesji. A tak na marginesie, to zabudowa ulicy Zwierzynieckiej jest bardzo niespójna, o czym pisałam na blogu. Secesyjne kamienice otoczone są modernistycznymi budynkami. Na razie "Krasnal" jest tu najmłodszy. Wkrótce jednak w okolicy powstanie nowoczesne osiedle Zajezdnia Poznań



ul. Zwierzyniecka 24

4 komentarze:

  1. czy tam mieszkaja rowniez krasnale ??

    czytale, ze przecietna pyra ma 160 cm wzrostu.
    to prawda ?

    Pozdrawiam goraco z goracego kraju ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 160 :) trudno mi powiedzieć, czy to przeciętny wzrost Poznaniaka... ale patrząc po ulicach wydaje mi się, że nie chodzą tu same krasnale :)

    Pozdrawiam - niestety z chłodnego w tej chwili kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 160 :) trudno mi powiedzieć, czy to przeciętny wzrost Poznaniaka... ale patrząc po ulicach wydaje mi się, że nie chodzą tu same krasnale :)

    Pozdrawiam - niestety z chłodnego w tej chwili kraju :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zorientowałam się, że "Krasnal" przy Zwierzynieckiej 24 to dziecko Atanera. Został wybudowany w 2000 roku. Na stronie internetowej Atanera wskazano, że budynek ten jest odważną, geometryczną interpretacją secesyjnej architektury okolicznych kamienic. Dodano również, że koło tego obiektu nie można przejść obojętnie. Projekt powstał w pracowni Klimaszewska i Biedak. ]

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!