niedziela, 11 października 2009

Kamienica na ulicy Zielonej 7


jesteśmy w Parku Chopina



niedawno odsłonięto remontowaną przez jakiś czas kamienicę na ulicy Zielonej - widoczną z parku


kamienica, o której mowa, bardzo rzuca się w oczy


ulica Zielona 7


powód - krzykliwa, jaskrawa czerwień zamiast bladego różu, którym kiedyś była pokryta

na zdjęciu powyżej widać jednak wyraźnie, że roboty nie objęły w ogóle bocznej ściany kamienicy


gdy zobaczyłam tą kamienicę po raz pierwszy od odsłonięcia po pracach remontowych - byłam w ogromnym szoku! :)
ten kolor! dlaczego?!?
kamienicę mijam codziennie idąc do / z pracy, więc przyzwyczaiłam się już trochę do nowej elewacji ale wciąż pytam - dlaczego ten kolor?


według mnie zrobili tej kamienicy kuku...


Ciekawa jestem, co Ty sądzisz o nowym kolorze elewacji tej kamienicy...



perspektywa z torami

3 komentarze:

  1. A ja muszę się przyznać, że mi się podoba... Przynajmniej na zdjęciach, bo na żywo chyba (zdaje mi się) jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wynajmowałem tam mieszkanie, pamiętam jak malowali. Mi bardzo spodobało się to malowanie i cieszę się że mogłem mieszkać w jednej z najbardziej wyraziście wymalowanych i szalonych kamienic w Poznaniu ;-))). Właścicielka tłumaczyła się że takie było pierwotne malowanie na początku dwudziestego wieku tylko potem zblakły itp. Obecnie też już zbrakło i jest bardziej stonowane natomiast miało to swój ogromny urok tak samo jak całe położenie tej kamienicy. Mieszkania bardzo wysokie, ciężko ogrzać, to było najgorsze, a tak to wspominam bardzo dobrze mieszkanie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc z perspektywy czasu ten kolor wcale nie jest taki zły ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!