niedziela, 4 marca 2018

Zabudowa Naramowickiej


Na blogu prezentowałam już ogólne spojrzenie na ulicę Naramowicką. W tym wpisie przyglądam się poszczególnym budynkom, które zwróciły moją uwagę.
W centrum mojej uwagi jest fragment ulicy Naramowickiej od skrzyżowania z Łużycką, w stronę Radojewa. W 2009 r. na blogu prezentowałam zdjęcia wcześniejszego odcinka tej ulicy z czworakami w roli głównej (tzn. fragment między Lechicką a Łużycką).




Zabudowa tu jest bardzo niejednorodna. Starsze parterowe domki przeplatają się z domami jednorodzinnymi z czasów PRL, dużymi budynkami handlowo-usługowymi, architekturą lat dziewięćdziesiątych i nowoczesnymi apartamentowcami. Panuje tu swoisty bałagan architektoniczny.






A jakże mogłoby być inaczej. Jest tu także Biedronka a tuż obok nowoczesne apartamentowce.


Po jednej stronie budynki handlowe...

a po drugiej strzeżone osiedle...


... dominuje tu mały biznes...



przy Naramowickiej są i lekarze specjaliści 

i Żłobek Wesołe Słoneczko


Roweromania, Wałek i Oprawa Obrazów

Naramowicka 203 z optykiem i ortodontą

ulica zaczyna się już korkować


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli masz ochotę, to serdecznie zapraszam do podzielenia się swoimi opiniami na powyższy temat.
Mile widziane rodzinne wspomnienia, ciekawostki, plotki, opisy przeżyć czy subiektywna ocena dotycząca sfotografowanych przeze mnie miejsc. Takie komentarze są niezwykle cenne. Są wręcz na wagę złota! Dokumentujmy wspólnie nasz Poznań!